2013. június 10., hétfő

3.rész-Féltelek

Féltelek


Tudod,hogy most minden megváltozik. Remegnek a végtagjaid. Lesütöd a szemed és csak állsz egyhelyben. A szíved egyre gyorsabban dobog. Érzed a véred lüktetését az ereidben. Sikítani tudnál de egy árva szó sem jön a torkodra. Én is ilyen helyzetben voltam. Az idegen elém lépett és végre megszólalt.

-Ne haragudj,hogy halálra rémíttettelek.-próbált megnyugtatni.
-Mégis ki a franc vagy te? Miért hoztál ide? Mit akarsz tőlem? -törtek ki belőlem a kérdések.
-Barbara kérlek ne kiabálj! A nevem Noah Windt. Féltelek és azért hoztalak ide. Egyébként nálunk vagy a pincébe. Bocsáts meg amiért ilyen helyre hoztalak de pillanatnyilag ez tűnt a legbiztonságosabbnak.
-Olyan ismerős vagy. -mértem végig az igazán helyes elrablómat. És mitől féltesz?
-Inkább kiktől. Ülj le! Mindent elmesélek az elejétől fogva.
 Itt Seattleben az éjszakát a sátánkultusz tagjai uralják. Tudod,akik miatt nem lehet este kint maradni. Konkrétan nem téged akarnak.Maria a 17 éves húgod is közéjük tartozik, ahogy az enyém Renee is. A lányok megsértették a tagokat és magát a sátán vezért is. Már egy hete csak őket keresem. És valószínű a szektások is mert rajtad keresztül próbálják őket megtalálni. Kegyetlenek és mindenre képesek. Attól félek olyan módszerekhez folyamodnának amit még elképzelni sem merek.
Az lesz a legjobb ha pár napig most nálam maradsz. Míg nem derítjük ki pontosan mi is történt és segítesz nekem megkeresni a két lányt.

Döbbenten hallgattam amit Noah mesélt. Semmit nem mondott Maria erről a szektáról. Anyu egyáltalán tud róla? Renee és a bátyja...A húgom barátnője mindig is fura lány volt. Visszahúzódó és csendes. Egy hatalmas piros könyvvel mászkált aminek az elején egy kígyó volt. Maria két éve barátkozik vele és azóta mintha teljesen megváltozott volna. Eddig mindent elmondtunk egymásnak de amióta egyetemre mentem megutált. Reneet hibáztattam ezért. És hogy Noah-val mi bajom van?
Az úszó csapat kapitánya,mindenki őt isteníti,minden úgy van ahogy ő óhajtja. Az ő jeligéje sem volt különb a többi úszósrácénál: "Győzni,nőzni ezerrel!" De most....kedves volt,segítőkész,és még vonzóbb mint eddig. Pár perc gondolkodás után nekem is megeredt a nyelvem.

-Na és mi lesz Emilyvel és Daviddel? Biztos halálra aggódják  magukat....
-Nem kéne szólni nekik. A sátánkultusz tagjai előbb-utóbb hozzájuk is eljutnak. Még csak az kéne,hogy megtudják hol vagyunk. Innen nekünk is menni kell. Itt fognak először keresni.
-Ezt nem tehetem velük. Szeretem őket...de te ezt úgy sem érted.
-Akármilyen hihetetlen nekem is van szívem.-fogta meg gyengéden a kezem.
-Valóban az! Hihetetlen! -erőltettem egy mosolyt az arcomra. De kérlek adj nekem valamit enni, ha már nem vagyok fogságban mert éhen halok és mivel megijesztettél ezért elhajítottam a szatyrom..
-Amikor én megláttalak semmiféle szatyor nem volt nálad.
-Az nem lehet.
-Pedig de. És be is következett amitől tartottam. A tagok előbb rádbukkantak mint gondoltam volna.
Összeszedtem neked pár cuccot Renee ruhái közül..eszünk és indulunk is.

Szerencsémre Reneenek esze nem sok volt de stílus érzéke az annál több.Féltem attól,hogy mi fog történni velem és Emilyékkel de mégjobban Mariáért aggódtam. Azonban Noahval is különös érzésem volt. Vagy valamit elhallgat előlem vagy ő is menekül...de pontosan még ő sem tudja mitől.


Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket.
Iratkozzatok fel,komizzatok,lehet nyugodtan megosztani és pipálni is.
Előre is köszönöm.
Üdv. Zizi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése