2013. június 11., kedd

Kérlek figyeljetek!

Próbáltam a blogomat egy könyv alapján mintázni ami szerintem igazán izgalmas. Természetesen közel sem vagyok olyan jó író mint Erica Spindler...de azt hittem elnyeri tetszéseteket. Igaz én nem hírességekről szerettem volna írni hanem a félelemről,a barátságról,a bizalomról főként mert ez a cím is és arról,hogy a testvérek mennyire ki tudnak egymásért állni,ha bajban van a másik. Tudom még kicsit csiszolnom kéne ezen az egészen de olyan sok ötletem volt. És nem szégyenlem ez az első blogom és komolyabb alkotásom. Az iskolában a fogalmazásokon kívül nem igen próbálkoztam ilyenekkel. Nagyon sajnálom,hogy nem nyerte el a tetszéseteket amit eddig alkottam. Ezért úgy döntöttem most pár napig nem lesz új rész,megvárom míg jó páran szavaznak a kérdőíven és az fog dönteni abban,hogy folytassam-e ezt a blogot. Az írást semmiféle képen nem szeretném abbahagyni ezért átvariálom az egészet és hasonló csiszolt sztorival állnék elő. Még jobban örülnék ha ezt a történetet folytathatnám de nektek csinálom,fontos a véleményetek. Akinek eddig tetszett annak nagyon szeretném megköszönni a pipálgatásokat és megosztásokat is. Reméltem,hogy ha már negatív véleményt kapok valakitől az a MEGJEGYZÉSEKHEZ leírja nekem a gondját,baját és én is azon fogok ügyeskedni minnél jobban tetszen nektek!
TI  DÖNTÖTÖK!
szeretettel: Zizi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése