2013. június 13., csütörtök

4.rész-Fájó emlékek

Fájó emlékek

*Noah szemszöge*

Széttép,éget,fáj......borzalmas. Nem lehet így élni. Hajt a győzni akarás és a szerelem. Egy hosszú idő óta tartó szerelem. Barbara erről még nem tud semmit. Lehet jobb is ez így. Hiszen "elraboltam" csak azért,hogy vele legyek...önzőség.Szegény lány,fogalma nincs róla mi a teljes igazság. Az,hogy maga Maria a sátánvezér....Barbi belehalna. Ő nem így nevelte a húgát.. Rossz látni,hogy mennyire nem szereti. Nem bír megmaradni a közelében. Bennem is sok fájó emlék van,amiről senkinek nem merek beszélni. Igazából még Renee sem tudja...Féltem őket.

*Barbara szemszöge*

Napok óta fázom,és szerintem lázas is vagyok. Nem tett jót a vizsgák után ez a sok idegeskedés. Főleg,hogy még Noahval sem érzem biztonságban magam. Tudom,hogy valamit titkol előlem.Szédelgek,semmit nem aludtam az éjjel...

-Noah kérlek adj egy kis teát.Megint nagyon ráz a hideg.
-Barbara,egyre rosszabbul vagy. Orvoshoz kéne vinni.
-Nem. Megfogok gyógyulni így is. Mindig is én kezeltem magamat. Most sem kell az orvos segítsége.
-Tudom,hogy félsz....én is.De meg kell,hogy nyugodj.
-Elég volt. Noah mit kell tennem ahhoz,hogy végre elmond az igazat. Tudom,titkolsz valamit. És én addig nem nyugszom míg azt el nem mondod. Te is tag vagy? Vagy várj mondok jobbat...Te raboltad el Mariat? Az elejétől tudtam.Nyakig benne vagy te is. Vigyél haza,nem akarok itt lenni.-tört ki belőlem a sírás.  Emilyt és Davidet............- azzal ájultan estem össze.

-Gyerünk kelj fel. BARBARA! - hangzottak a rémült kiáltások egy nő szájából.
  Még mindig semmi.
Majd egy hideg zuhanyt éreztem és azt,hogy valaki pofozgat.
-Neeeeeeeem. Olyan jól aludtam. - sikoltottam fel.
-Elájultál.Nagyon kimerült lehettél. Ahogy a vérképedet megnéztem már 3 napja rendszertelenül étkezel és alszol. Ez okozta a lázat és a szédülést is. De mostmár minden rendben. Tessék meginni egy jó nagy pohár langyos teát és egyél egy szelet kenyeret. Hagyok itt egy adag altatót. Ha végeztél vedd be. Ettől tudsz majd kicsit aludni.
-Köszönöm. De ön mégis ki csoda?
-Az én nevem Dr. Clara Hudson. De most indulnom kell. Jobbulást. Ha bármi baj van Noah hívj fel.

Noahra pillantottam aki látszott a sokk után megnyugodni. Kérdezgetni kezdett,meg beszélgetni. De úgy tettem mint aki nem hall semmit. Vonzódtam hozzá,de egyben féltem is tőle.Betartottam Clara doktornő tanácsait és lefeküdtem aludni. Nem kellett sokat várnom, öt perc után elnyomott az álom.
Noah átölelt. Ez most  valahogy jól esett..

Másnap (kedd) reggel kilenckor ébredtem fel. De Noah hűlt helyét találtam...



Íme az újabb rész. Igaz azt írtam,hogy most pár napig nem szolgálok új részekkel,de arra jöttem rá,ha pár irigy vagy csak az ilyenfajta történeteket nem kedvelő emberek miatt abbahagyom a blogom írását,akkor a többinek lesz rossz. Mivel én ezt azoknak csinálom akiknek tetszik így ezt nem vonhatom meg tőlük. Igazán köszönöm azoknak akik mellettem állnak és barátnőmnek Gétinek is a bíztatást! <3 Szeretlek titeket és remélem most is kapok egy két pipát,megosztást vagy komit:)
Üdv.Zizi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése